تاریخ امروزیکشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۸

شوالیه های کارپینو، مواظب سلامتی خودتون باشین

کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.

شما به عنوان شوالیه های کارپینو، شاید توی روز بیش از ۷ تا ۸ ساعت رو پشت فرمون باشین و مسافرای کارپینویی و غیر کارپینویی به عنوان تاکسی زردهای دوست داشتنی شهر تهران، جابجا کنین.

سلامتی چندتا بعد داره که شما هم باید بهش بپردازید، از بعد سلامت غذایی گرفته تا ورزش و سلامت بدن و سلامت ذهن شما!

برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مرتبط با نشستن بهتره هر نیم ساعت حرکتی به بدنمون بدیم. توی تحقیقات جدید ثابت شده افرادی که به مدت یک یا دو ساعت بطور پیوسته می‌شینن، دو برابر افرادی که مکرر نرمش میکنند و حرکت های مختلف رو انجام میدن، در معرض خطر ابتلا به انواع بیماری‌ها هستند.

یکی از وضعیت‌های مشکل‌ساز، نشستن با ستون‌مهره‌های C شکله. این وضعیت منجر به گوژپشتی یا Kyphosis و شانه گرد می‌شه اما شما به راحتی میتونین با تمرین‌های ساده  شکل و فرم ستون‌مهره‌ها را به وضعیت طبیعی بازگردونین

اگه افراد مدت زمان نشستن‌شون رو به بازه‌های زمانی کوتاه‌‌ تقسیم کنند یا بازه‌های زمانی کمتری را به نشستن اختصاص دهند، از وضعیت سلامتی بهتری نسبت به کسانی برخوردار خواهند بود که به طور مداوم و بی‌حرکت در حالت نشسته به سر می‌برند.

راهکارهای ساده برای افرادی که زیاد می نشینند:

– هر از گاهی بین هر سفر از ماشین پیاده شوید و کمی پیاده روی کنید

– هر نیم ساعت حرکتی به بدنتان بدهید و حرکات کششی انجام دهید.

– در زمان نشستن روی صندلی، کمر خود را به صندلی بچسبانید و صاف بنشینید

– در گودی کمر خود، بالشتک مناسبی را قرار دهید

– نرمش های مناسب و حرکت بدنی مشابه عکس را در منزل نیزانجام دهید تا بدن شما آمادگی لازم برای نشستن طولانی مدت در ماشین را داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *